CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 31 oktober 2012

Dag 47 Lekker Stout

Hola mi amor,

wat een mooie roos en wat lief dat je vindt dat ik daarop lijk...

Zondag vroeg iemand of ik de laatste tijd nog Houdinistreken uit had gehaald. "Neu," zei het Vrouwtje, "geloof het niet. Anne is hartstikke braaf!" Leuk natuurlijk, dat ze dat vindt, maar ik moet haar wel scherp houden, he? Dus vanmorgen ben ik maar eens lekker aan een tweede ontbijt begonnen, de bammetjes van het Vrouwtje. Met selderijsalade, lekkerrrrrr.... Gisteren had ik de Japanse zoutjes in de pocket, nomnom. Aanrader!

Had tante Conny verteld dat het door mij komt dat de dames zich nu de Q-Ladies noemen? Eerst waren ze de Boxladies, maar ja, toen kwam ik en BullenenBoxladies, dat klonk niet zo tof. Vandaar!

En ja hoor, onze band is zo sterk, daar komt niemand tussen. Het is gewoon fijn toch, dat we zoveel lieve vriendjes & vriendinnetjes om ons heen hebben?

Trouwens, Vrouwtje vindt het ook erg lief van je dat je vindt dat ik net een roosje ben, alleen vindt ze niet dat ik naar roosjes & viooltjes ruik. Kan ik nix aan doen hoor, heb ontwormingspilletjes gehad! Eigen schuld, dikke bult, ik lig nu met m'n bips de kant van het Vrouwtje op... ;)

Vrouwtje wil nu op de laptop, ze moet een foto van dr bekkie op Feestboek zetten. Moet dus ophangen, slaap lekker alvast!

xx Je Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten