CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 oktober 2012

Dag 40, Bijrijder


Lieve Hartenvrouw,

Wat een mooi hartje vonden jullie down-under. Die heeft Britt inderdaad vast naar beneden laten dwarrelen.

Vandaag was ik weer bijrijder, we gingen een tuinder van school halen. Dus Essebes achter het stuur, Bep achterin de taxi en ik als bijrijder. Neus in de lucht en volg het spoor haha. Met mij als bijrijder kom je overal.
Na het ophalen heb ik mijn neus even richting de Rijn laten gaan en Essebes volgde keurig.

En die kleine tuinder vindt het daar ook vet cool! Want elke keer roept hij je hebt maar een gewone auto maar we pakken elk terrein. Lekker door de plassen en kuilen naar beneden ja dat vind ik als bijrijder ook een avontuur.

Vanmiddag gingen Essebes en de kleine tuinder appelmoes maken dat was gezellig en.....lekker!

Hoe was jouw dag??

ps heb je me nog horen toeteren? Heb ik stiekum even gedaan in Tiel, dacht dat hoor je misschien net?
X Je bijrijder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten