CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 15 oktober 2012

Dag 31 Fotomoment

Hallo knappe Prins van me!

Het was zo'n leuk fotomoment, ik stond heel schattig (zoals altijd natuurlijk) te kijken wat Vrouwtje in de kattenbak aan het doen was. Maar ja, toen toverde ze dat flitsding weer tevoorschijn en toen was ik foetsie. No pictures, svp! Ik weet ook wel dat ik adorable en beautiful enzo ben, maar voor acht uur 's ochtends geen polonaise aan mijn body hoor. Poe, zeg!

Hoe is het nu met jouw body en de plekjes? Fijn he, die vitamine V? Wel wat anders dan die vitamine R, die vind ik niet zo tof.

Vandaag ben ik bij tante Greetje en de herderdames geweest. Eerst hebben we een dut gedaan (tante Greetje heeft nachtdienst deze week en dan mag ik erbij in de mand, jeuj!) en toen was het speeltime. En dat was ook weer erg fijn. Morgen weer!

Veel liefs van je knorring Beauty... xx

PS heb je gezien dat we al een maand aan het blaffen zijn? Goed he? :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten