CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 16 oktober 2012

Dag 32, Taxi


Lief Gravinnetje,

Wat een mooie auto-foto van jou zeg.....en wat een schoon vrouwtje heb jij, zo netjes met een autoplaid.
Onze multibull is net de Rijn al staan er nog net geen plassen in. Wel lekker veel blubber en mos (ter ergenis van baasje Berry groeit er mos op onze ramen haha cool toch!) en ook onze vondsten slingeren vrolijk rond zoals stronken zwerfhout en stenen. Onze tuigjes en lijnen en babydoekjes voor je weet maar nooit. En natuurlijk stapels handdoeken voor als ik het koud heb na het testen van regenplassen.
Handig hoor zo'n taxi want ik hoef nooit mijn pootjes te vegen en ik mag zitten waar ik wil. Meestal ben ik de bijrijder dan zit ik naast Essebes op de stoel en vet cool....we hebben 3! stoelen voorin. Maar vandaag speelde ik taxi dan zit ik achterin bij Bep en laten we ons rijden, heerlijk.
Ja ik blaf nu onze 2e maand al in hoe leuk is dat?!
En hoe was het bij tante Greetje?? Mag jij dan in haar mand??? Heerlijk hoor.....
Nou lief ik loop nog even mee naar buiten om de buitendiertjes eten te geven, gezellige avond.

Kus van je blubberpootje

1 opmerking: