CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 oktober 2012

Dag 25 Jum

Hallo filmster!

Zijn jullie vandaag ook nog bij het hondenstrand geweest? Zo stom dat jullie niet op de film mochten! Ik bedoel maar, wanneer heb je nu de kans om de mooiste bullenbipsen van het hele land te mogen filmen? Zeker weten dat heel Nederland zou staan te trappelen om naar jullie te mogen kijken. Was wel leuk geweest, Pip haar eigen magazine en jullie in de film! Vrouwtje en ik zien het zo al voor ons, jij & Bep op de rode loper. Oho, misschien wel een oeranje loper!

Weet jij al wat je wilt worden als je later groot bent? Ik denk dat ik sous-chef word. Op dit moment oefen ik als voorproever en als het zo uitkomt, help ik Vrouwtje ook met opruimen. Echt, als ik klaar ben met de bordjes kunnen ze zo de kast in! En als Vrouwtje aan het koken is, dan let ik heel goed op. Ik zit bijna op dr voeten, zo dichtbij zit ik. Beetje jammer dat ik niet op het aanrecht mag, dan zou ik het nog beter kunnen zien. Mijn lieflingseten is denk ik pindakaas. Of zalm. Of kaas! Wat is jouw favoriet?

Morgen ga ik weer naar tante Anita, dus ik ga vast voordutten. O ja, m'n nageltje doet een stuk minder pijn, maar ik moet nog steeds badedasbadderen. Nou ja....

xx Je Anne



1 opmerking:

  1. Ooooeeeeh lekker pindakaasje. Hier zijn de potjes ook altijd mooi schoon gemaakt door Lobbes :P

    BeantwoordenVerwijderen