CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 29 oktober 2012

Dag 45 Queen of the Dunes

Hallo lief zomerkoninkje van me,

Wat slim van Essebes dat ze op Feestboek gekeken had! Het was zo leuk gisteren, we hebben echt genoten met z'n allen. Het was echt een gezellig clubje, we hebben niet een keer geknokt. Het was in het begin nog wel wat spannend, want Chaos en Tommy hadden elkaar nog nooit gezien. En Kiara en Chaos ook nog niet. Maar het ging ontzettend goed!

Hier sta ik het verkeer te regelen, moet ook gebeuren. We kregen ook nog bezoek van een paar witte Schnauzers, twee Ridgebacks en een zwart geval. Heb ik natuurlijk even duidelijk gemaakt dat we daar dus geen behoefte aan hadden. Dit is een besloten club, geen aanhakers nodig!

Alle tweebeners vonden me hartstikke cute, logisch natuurlijk. Zooooo, ze hebben me echt vaak op de Frits gezet! En ze waren ontzettend onder de indruk omdat ik zo goed luisterde. Leek wel of er een stiekie tussen Vrouwtje en mij zat! Jaja, we hebben flink de blits gemaakt. :)


Omdat je van wandelen hongerig & dorstig wordt, zijn we nog een drankje en een hapje gaan doen. Hoewel.. de boxers waren zo moe dat ze in de auto's bleven, ik natuurlijk niet, ik laat Vrouwtje niet alleen! En ik heb toch lekkere slagroom op! Nomnom. Die hoorde bij de warme choco, die heb ik dan weer niet gehad. Niet goed voor me ofzo. Toen Vrouwtje ging betalen, heb ik me gezellig bij Roger genesteld en heb ik me lekker nog meer slagroom laten voeren. Niet doorvertellen, hoor, weet Vrouwtje niks van.

En nu duik ik m'n mandje in... Vandaag ben ik bij tante Anita geweest, ben nu dus wel echt toto.
Veel liefs van je enige eigen Anne. xx

PS ik weet eigenlijk niet of ik een zomer- of een winterbull ben. In de zomer lig ik graag in het zonnetje, maar in de winter vind ik het ook fijn om bij het Vrouwtje op de bank te liggen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten