CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 oktober 2012

Dag 35 Rood

Ciau Casanova!

Tja, toeval bestaat niet, das wel heel duidelijk he? Fijn dat jullie het floppie zo leuk vinden en bedankt voor de mooie foto's. Wat stond je er weer prachtig op en deze keer met mijn kaart, zo leuk!

Hoe vind je mijn tuigje? Dit is mijn zondagse, mijn gewone zit in de was. En heel flauw, Vrouwtje gaat vanavond ergens heen waar het thema Rosso is en ik mag niet mee! Ze heeft haar rode laarsjes al aan en het rode tasje heeft ze ook al gepakt. Maar zeg nou eerlijk, rood staat mij toch veel beter? Ik bedoel maar. Er zit niets anders op, ik moet de hele avond gaan chillen op de bank. Ook wel lekker, eigenlijk. Maar niet tegen het Vrouwtje zeggen, hoor!!

We gaan nog even van het herfstzonnetje genieten, geef je een dikke knuf aan Sterre door? Wat een krasse dame is ze toch, respect!

xx en een dikke bullenknuf van je Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten