CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 8 oktober 2012

Dag 24, Hé Daar


Lief herfstmeisje

Dat hé daar riep ik niet naar jou hoor, zou niet durven! Maar wel naar mijn grote bullen-familie. Zijn ze helemaal......dat is mijn downloadplekkie. Altijd als we terug lopen van de Rijn naar de multibull, zoef ik nog even onder het prikkeldraad om daar even heerlijk te zitten zeg maar..

Afijn nu mocht het niet van Essebes, veel te gevaarlijk....ja voor die familie van me zeker....En zie tante Bertha eens naar me kijken. Ze steekt nog net haar roze lap niet uit.

Vanmorgen mochten we ook al niet bij het hondenstrand uitstappen want er werd gefilmd. Geen hond op het strand dus weet niet wat ze gefilmd hebben??? Waarschijnlijk luchtkastelen.

En hoe gaat het met je nageltje? Enne die zwemband wil ik graag eens lenen als ik nog eens zo'n diepe plas ga inspecteren.

Liefs uit Ingen,X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten