CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 2 oktober 2012

Dag 18, Jummie

Jummie

Lieve Anne

Oooh wat een heerlijk pakket liet jij zien zeg...Maar Essebes gaat er niet voor naar Leersum rijden. Ze is namelijk druk met Bep haar verjaardagsfeestje van morgen en........ook wij mogen die snoepjes niet en tandenpoetsen??? 
Ik flos wel met mijn flostouwen haha.
Wel goed zeg dat jullie de spulletjes uit het pakket naar het asiel brengen.

Zoals je ziet zat ik weer lekker voor het kacheltje te dromen en te denken aan het biefstukje wat we morgen krijgen, jummie.

Je mag blij zijn dat mijn hoofd niet rood is....nee niet van de kachelwarmte maar van een pot verf die Essebes omkiepte toen ze een kruk aan het schilderen was. Die stond op de werktafel en ik lag eronder......Maar Essebes had snel een oude doek te pakken pffffff stel je voor zeg!

Ik ga even de verwarming een slinger geven....fijne avond lief dinnetje,X

Bjorn de allroundbull



Geen opmerkingen:

Een reactie posten