CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 oktober 2012

Dag 42, Krrrrriebel


Lief Wasvrouwtje,

Loop ik vanmorgen in de kippenweide en krrrrriebel weer die kriebel in mijn oor. Flapper de flapper maar.......weet nu hoe het komt. Dat ben jij...nooit geweten dat, dat zo werkt.
Dat mijn oren maar veel mogen kriebelen.

Het is een stuk frisser buiten zeg het lijkt wel ineens winter! Maar vind ik niet erg hoor als het zonnetje maar schijnt en de multibull maar naar leuke plekjes rijd. 

Vandaag hebben we feest want.......dit project heeft ook de 365-dagen gehaald. Onze tuinderij een jaar lang in beeld, gaaf hè?! Neem aan dat ik straks dus wel een biefstukje krijg van de vork. Zag al wel een roze fles druivensap klaar staan met van die bubbels erin!

Ik duik mijn bedstee weer in even in voor dat Pip weer languit op mijn plekkie gaat liggen...maf siameesje. Maar vanaf vandaag moet ik uitkijken wat ik tegen haar blaf want zusje blauwoog heeft een eigen column, oooopsie.

Dikke kriebelkus, Bjorn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten