CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 5 oktober 2012

Dag 21 Zielig

Hallo knappe sportbull van me!

Wat een mooie foto was het gisteren toch weer, je zag er zo sportief uit! Hartstikke stoer!

Heb je een fijne dag gehad? Die van mij was behoorlijk enerverend... Je wist toch dat ik last van m'n nagel had? Nou, daar zijn we toch maar even voor naar de dierenarts geweest. Waren we al lang niet meer geweest, werd wel weer een keer tijd!

Nageltje was afgebroken en de boel was flink ontstoken. Nageltje moest eruit. O jee... Ik kreeg huppekee een prik in m'n bevallige bips en opeens werd ik een beetje moe. Ben zo op de tafel in slaap gevallen! En toen ik wakker werd, was m'n nagel foetsie. Dat wakker worden had nog wel wat pootjes in aarde. Ik lag zo lekker te knorren, ik had best de hele middag willen blijven liggen. Tis herfst, he? Maar ja, Lieke (zo heet onze DA) had ook nog andere patiënten. De dames hebben m'n fijne herfstdromen flink verstoord, opstaan slaapmuts, was het!

Dat was vanmorgen, en vanavond zijn we even terug geweest. Vrouwtje was nl vergeten deze stomme band mee te nemen voor mij.  Zodat ik niet aan m'n poot lik. Typisch hoor, ze was weer aan het kletsen. De vorige keer hebben de dames zo druk gekletst dat ze de stickers in m'n paspoort waren vergeten. Nou ja!

Maar goed, het gaat best okay met me, ben nog wel wat duf. Maar ik heb alweer goed gegeten en ik ben ook weer aardig waaks. En nu moet ik stoppen, want Vrouwtje roept dat mijn Badedasbadje klaar staat, moet ik nu drie keer per dag in!

Au revoir Cheri! xx Je Anne

O ja, je kunt trots op me zijn: het deed best zeer allemaal, maar kheb geen kik gelaten. Vrouwtje en Lieke vonden me heel stoer. :)

4 opmerkingen:

  1. Ach moppie nou laat je maar lekker verwennen door je vroouwtje XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anne,

    Wij vinden jou ook heel stoer.
    Een echt bikkellientje!!!

    Groetjes Kris,Sam en juul...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Anne, je was zeker stoer!!
    Beetje een laat compliment, hopelijk lees je het nog..
    De mail van je vrouwtje was een beetje kwijtgeraakt op de praktijk, vandaar..

    Groetjes van je DA ;)

    BeantwoordenVerwijderen