CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 1 oktober 2012

Dag 17 Goodiebag





Hallo Sweetie!

Wat een gezellig kampvuur hadden jullie zeg! Jullie moeten wel een heerlijk weekend hebben gehad met z'n allen. Fijn! Toevallig hebben wij gisteren ook bij een vuurtje gezeten bij tante Greetje, maar dat was een indoor vuurtje. Ook gezellig!

Zowiezo was het gisteren een leuk dagje. Tante Conny kwam op visite, ze was bij de boekenmarkt geweest. Jeuj, knuffen & kussen! 's Avonds waren we bij tante Greetje en tante Bianca was er ook. Jeuj, nog meer knuffen! En natuurlijk spelen met m'n bff, jeuj!

By the way Bjorn, hebben jullie een Dobey in de buurt? Want van hen heb ik dit pressie gekregen! Vrouwtje had een bon voor een gratis goodiebag gezien in de folder en het was OP=OP actie, dus heb ik Vrouwtje er vandaag meteen op uitgestuurd. Vite vite!

Zal ik verklappen wat er in zit? Snoepjes natuurlijk, en boekjes voor het vrouwtje. Een echte tandenborstel!! En een loefa speeltje. De snoepjes mag ik jammer genoeg niet hebben dus die gaan we een keer naar het asiel brengen. En die tandenborstel vind ik ook nix, hoor. Ik laat Vrouwtje daar mij dus echt niet mee in m'n bekkie porren. Maar de loefa is wel leuk! Is helemaal natuurlijk afbreekbaar enzo. Dus.... Stuur Essebes ook maar! Moet ze wel ff de bon printen uit de folder, die staat on-line op de website.

Zoo.... genoeg reclame! Ik ga weer chillen want ik ben vandaag bij bff geweest en nu heb ik een ingescheurde nagel en die doet een beetje zeer. Kom je er een kusje op brengen mon amour?

Hele fijne avond & een bullenknuf van je Anne. xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten