CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 oktober 2012

Dag 43 Vrienden

Hallo knappe bullenman van me,

hoe is het met je kriebeloren? Vandaag heb ik een kriebelneus!

Wat een feest bij jullie! En 365 dagen Tuinderij Ganzert op de blog en Miss Pip die gewoon haar eigen blog krijgt! Heel bijzonder, hoor. Gewoon jezelf blijven lieverd, Pipje gaat vast heel lief over jou miauwen, zeker weten. Heb je je biefstuk nog gekregen?

Gisteren was Kyra op bezoek, leuk! Wat lijken we op elkaar, hè? Allebei dezelfde puntoortjes. Van Kyra en Bryony heb ik goed leren blaffen. Als er iemand langs het huis loopt, of als de buurtjes thuiskomen. Of als de post in de bus wordt gedaan. Thuis doe ik het niet zoveel, eigenlijk alleen als de deurbel gaat. Dan grom ik heel stoer en blaf ik even. Dan weet het Vrouwtje dat er iemand is. Handig, toch?

Vrouwtje was vandaag een dagje bubbelen (zonder druivensap deze keer) en ik was bij de buurtjes. Tante Marianne heeft een lekker grote schoot, daar zit ik graag op. Hun bank is ook heel fijn.. Ik was wel wat onrustig, geen idee waarom. Heb je wel eens, hè? Morgen gaan Vrouwtje en ik saampjes iets heel leuks doen, ik verklap nog niet wat! Wel een hint: zeer waarschijnlijk is er slagroom bij betrokken. Jum!

O ja, zet je de Anneklok een uurtje terug? Want vannacht kunnen we langer snurken! Ik ga dicht tegen het Vrouwtje aankruipen, net als afgelopen nacht. Wat was het koud, brr...

Een warme kus van je Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten