CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 17 oktober 2012

Dag 33 Gravinnenpos


Aan mijn allerliefste blubberpootje,

vergeleken met Vrouwtje's vorige toet is het zwart-witje wel erg schoon, maar schijn bedriegt, hoor! De deken ligt erin omdat ik af en toe nog wel eens een psstt doe op de achterbank en dat vindt het Vrouwtje niet zo fijn.. En voor liggen allerlei troepjes, Vrouwtjes laarzen voor de training, een flamengodanseresje, tassen?? En zwart-witje is ook al nul keer gewassen. Hier hebben we alleen nog geen paddenstoelen of beessies, behalve moi dan.

Wist je dat Vrouwtje deze week uitgeroepen heeft tot Kaartjesweek? En nu ga ik een geheimpje verklappen, rapapappa.... Je eigen Gravin heeft ook iets naar jou & Essebes gestuurd! Toen we 'dit' zagen, moesten we meteen aan jullie denken. En meer verklap ik niet!

Trouwens.... wat een mooie foto van jou gisteren! Ik zie Bep & jou zo al zitten, lekker touren met Essebes. Weet je wat mij ook leuk lijkt? Een heule grote limo, met een echte chauffeur, met uniform! En dan achterin loungen, met bubbels en kaviaar. En knabbels!

Zoooo.... ik ga weer even dutten op de bank, is anders zo ongezellig voor Vrouwtje. Veel liefs & tot blafs!

xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten