CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 7 oktober 2012

Dag 23 Herfst


Hallo mijn knappe David!

Dat was zeker een diepe plas gisteren, ik dacht even dat je in de Rijn aan het badderen was. Of in de Noordzee. Smaakte het water zout? Want dan is het een zee. O ja, afgedroogd worden is het fijnste, vind ik ook. Vrouwtje noemt mij dan altijd haar Prinsesje.

Mocht je ooit nog een keer te diep gaan, dan kan ik je zo redden, want met mijn zwembandreddingsvest blijf ik natuurlijk prima drijven. Stoer istie he? Ik ben er al goed aan gewend hoor, het is alleen nog een beetje vreemd als ik onder de tafel door wil of ergens langsop. En volgens Vrouwtje zit ik heel breed op de bank!

Wat een weertje, he? Vanmorgen heb ik heerlijk in de tuin gezeten. Vrouwtje was weer met de slaapkamer bezig en normaal houd ik een oogje in het zeil, maar deze keer vond ik dat ze het zelf maar moest doen. Het zonnetje scheen zo fijn en ik heb het al zo vaak uitgelegd. Vanmiddag hebben we een wandeling gemaakt, fijn! Speciaal voor jou ben ik op de foto gegaan. Dit is bij ons achter, mooi he? Het is er heel leuk, ik hoef niet aan de riem en er lopen vaak ook andere leuke hondjes. 

Ik ga weer een knorretje doen mon amour, tot blafs!
xx Je Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten