CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 oktober 2012

Dag 19 XOXO


Bonjour mon Cheri!

Heppie Beppieday! Geef je Bep een dikke XOXO van ons? Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan? Wij feesten hier natuurlijk ook mee, het druivensap is al open gegaan en ik krijg zometeen feestbrokjes. :)

Oef, wat een gelukje dat je niet helemaal rood bent... Tis natuurlijk wel m'n lieflingskleur, maar toch. Verf op je snoet is niet leuk! Ik denk er nog steeds over om m'n nageltjes een keer rood te lakken. Wat denk je daarvan?

Mijn nageltje doet nog steeds zeer. We hebben een zalfje gekregen van tante Greetje en dat smaakt erg lekker! Maar van Vrouwtje mag ik het dus niet opeten. Hmm.. Vanmorgen was Vrouwtje een beetje bezorgd omdat ik nogal een warm buikje had. Dus toen heeft ze iets in m'n jeweetwel gedaan om te checken. Gelukkig was alles goed, pff.... Vond er nix aan.

Nou lieverd, hele fijne avond, tot schrijfs! xx Je Anne

O ja, weet je nog dat er een pakje in de post zat zaterdag? XOXO zat erin! Enne... heel erg bedankt voor je allerliefste post, moest er gewoon van blozen. <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten