CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 30 oktober 2012

Dag 46, Vertrouwd


Lief regelmeisje

Zooowheeej knap zeg dat jij al die grote platsmoeltjes zo onder controle had. En er liepen knappe kerels tussen zeg!

Vandaag heb ik kennis gemaakt met jouw tante Conny, ze liet me een hele mooie foto zien van jou en haar knappe vent. Maar tussen ons voelt het zo vertrouwd dat ik zonder 1 steekje jaloezie naar deze mooie plaatjes kan kijken!

En....Essebes weet gelijk waar de Q-dames voor staan, goed bezig vrouwtje Anne.

Vandaag was mijn woonkeuken een crea-atelier en daar vond ik deze roos...ze deed me aan jou denken dus ik heb er heerlijk naast geslapen.

Liefs van je luffer

1 opmerking:

  1. Ja, heerlijke platsmoel ook ik vond het leuk jou even te ontmoeten. Ik snap heel goed dat Miss Anne jou een lekker ding vind hoor en dat met Lobbes hoef je echt geen zorgen over te maken hoor. Lobbes heeft al een verloofde (zijn Zaira). Miss Anne is een vriendinnetje, waar hij wel heel gek op is, maar ze is echt niet zijn Dinnetje hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen