CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 oktober 2012

Schoonheidsslaapje


Lief wintermeisje

Ik hoor net je geheimpje van vandaag...je was aan het wandelen op de Pepperdunes, cool! Essebes las het op feestboek.

Essebes, Bep en ik hebben lekker van het zonnetje genoten aan de Rijn. En daarna heb ik even een schoonheidsslaapje op mijn poef gedaan.
En nu is het al donker......wintertijd! Nou geef mij maar zomertijd. Volgens Essebes en mij is Bep wel een wintertijdmeisje joh die heeft me een energie....

Wat een leuke look-a-like heb jij zeg, mooi wit! Essebes is dol op wit....nou ja alleen op witte diertjes verder geloof ik niet....

Ik ga eens even de appeltaart keuren die wordt net uit de AGA gehaald.....enne warm is ie het lekkerste heh!

Je Zomertijdvriendje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten