CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 oktober 2012

Dag 36, Wasbeurt


Lief slapertje

En?? Lekker bijgeslapen gisteren? Vrouwtje Mirjam helemaal schor van het meezingen? Is ze weer helemaal terug in de DoeMaarTijd?
Essebes vindt ze ook erg leuk en baalde dat ze geen kaartjes had maar vond ik heel niet erg. Baasje was gisterenavond weg dus wij hebben lekker op de poef geknuffeld tijdens het haken jaja!

Vanmiddag kreeg ik weer een wasbeurt, dwz de rare plekjes die al wel iets minder worden en ik vind dat getut heerlijk.
Daarna lekker onder de badlaken van mijn dinnetje Feline. Helemaal mijn kleurtjes en zoooo lekker zacht.

Lekker weer ook buiten heh?! Ik heb Essebes in de tuin geholpen en vond nog een geweldige naaktslak met boulimia woooow.
Moeder Grietje eigenlijk oma Grietje voor mij kwam ook nog langs. Dus heb de nodige knuffels weer afgedwongen.

Nu even kijken of ik al aan tafel kan....heb best trek...

Fijne avond zijn jullie nu wel lekker saampjes thuis??

 X je tuinvriend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten