CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 oktober 2012

Dag 29 Thuiswerken

Bonjour Bjorn,

Wat een prachtige klok van tante Sandra! Ze heeft wel smaak, zeg. ;) Nu kun je de hele tijd aan me denken...

Gisteren was een druk dagje. Eerst kwam de ketelmeneer, de derde alweer. Deze heb ik ook heel goed in de gaten gehouden, de volgende keer kan ik het zelf ook wel, denk ik. En hij zat in de kast waar mijn brokjes staan, dus ik moest hem extra goed in de gaten houden. Dat snap je wel. :)

's Middags kwam de schilder, hij kwam het plafond bijwerken. Dat zit echt te hoog, daar heb ik niet bij kunnen helpen. Tussendoor heeft Vrouwtje ook nog gewerkt, dat vond ik een beetje saai, dus toen heb ik een dut gedaan.


Hoe gaat het met je verkoudheid? Voel je je al wat beter? Wat lief dat je kusjes van Bep krijgt, dan zit je vast weer heel snel lekkerder in je velletje!


Een dikke beterschapsknuf van Vrouwtje & moi, je Anne. xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten