CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 14 oktober 2012

Dag 30, Vitamine Z


Haa schone slaapster

Wat een heerlijk mooi roze mandje zeg woooow! Nou vannacht was ik wederom niet zo'n schone slaper. Had het weer wat benauwd en ben dan zo blij dat Essebes naar beneden komt.
Ze heeft lekker een half uurtje bij me gezeten onder het plaid van tante Gisela...Bep kwam er ook bij en toen kon ik weer heerlijk verder slapen.

Vanmiddag was het verplicht vitamine Z op doen. Gelukkig houdt zusje Pip daar ook heel erg van dus we hebben met ons 3tjes heerlijk in het zonnetje gezeten.
Daarna heeft Essebes mij gewassen met Malaseb-shampoo want ik heb een paar rare plekjes. Essebes heeft helaas alleen de plekjes goed gewassen (in mijn lies) want voor een badsessie is het te koud vond ze, tssss
Maar ik snapte direct na mijn teleurstelling waarom want......we gingen lekker naar het Eiland van Maurik, baasje Berry ging ook mee. Gezellig!

Nu is het tijd voor druivensap en nootjes dus ik ga je weer gedag blaffen.....daaaag schoonheid.
Hopelijk slaap ik vannacht lekker door als ik weer over je droom...

Je Prins

Geen opmerkingen:

Een reactie posten