CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 25 oktober 2012

Dag 41 Mummy's little helper


Hallo knappe co-piloot van me!

Wat cool dat je voorin mag zitten, ik laat me altijd rijden door het Vrouwtje. Je draagt je gordel dan wel, he? Safety first! Vrouwtje zag net een supercoole tas bij de Wereldwinkel: van autogordels, heel stijlvol. In november gaat ze kijken! ;)

We zijn echte hulpbullen, he? Nu het kouder aan het worden is, heb ik mijn werkgebied meer naar binnen verlegd. Hier heb ik Vrouwtje geholpen met de was sorteren, daarna is ze gaan strijken. Kan ik niet bij he, bij de strijkplank. Zou het graag doen, maar helaas. De witte trui heb ik wel lekker plat gemaakt, hartstikke handig!

Ben vandaag weer bij tante Greetje geweest, zeg maar gerust pension Greetje. Want Cilla en Brammetje Boterhammetje waren er ook. Cilla is ook een witte herder en Brammetje.. Tja. Een Boomertje ofzo? Hij is klein met witte krulletjes. Meneer is de kleinste van het stel, maar omdat hij de enige man in het gezelschap is, meentie dattie wat meer is. Hij is ook nogal gecharmeerd van mijn parfum en wil de hele tijd de polonaise met me doen. Ben ik niet van gediend, dat snap je wel. Ik heb al een vriend! En met zo'n klein ding wil ik echt niet gezien worden. Maar verder issie wel leuk, hoor. Heb jij ook een fijne dag gehad?

Superleuk dat jullie naar ons getoeterd hebben! Wist je dat als je over iemand blaft, dat diens oortjes dan gaan kriebelen? Mijn oortjes kriebelen heel vaak de laatste tijd, die van jou ook?

xx Je Annedijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten