CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 4 oktober 2012

Dag 20, Bootcamp

Bootcamp

Lieve lieveling

Dankjewel voor je lekkere dierendaglebber op de feestboek van Essebes. En zo mooi in het roze, stiekum mijn lievelingskleur (sssst niet verder vertellen hoor anders gaan ze me vast een homo noemen)
Je nageltjes rood lijkt me waan-zin-nig!

Vanmiddag weer bootcamp gedaan jaaaaaa want op mijn leeftijd gaan de kilootjes tellen heh. En met zo'n slanke vriendin als jij blijf ik ook graag in shape!
Moest er hard aan trekken dit was het onderdeel: blijf de donkere wolk voor. Nou net aan gelukt.
Gelukkig heb ik er een bootcamper bij, Bep. En ze is ook goed hoor.

Een lekkere dierendaglebber terug en geniet van een gezellige avond met kaarsjes en druivensap. En hopen dat alle dieren het vandaag fijn hebben.

X je sportieve maatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten