CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 oktober 2012

Dag 22, Dangerous

Dangerous!

Lief lappenmand-dinnetje

Ik schrok van je vorige blaf zeg....Dacht dat je je nageltjes rood wilde lakken. En nu heeft de witjas er gewoon 1 uitgetrokken, auwwww.
Hoe gaat het vandaag met je??? Ik stuur je alvast een hele dikke knuff door de lucht...

Nou ik heb een hele gevaarlijke bijbaan zoals je ziet. Ik ben namelijk plassen-tester. Regenplassen zijn namelijk helemaal mijn ding. Maar op deze plas verkeek ik me even zeg die was diep!!!!
Ik test de plassen altijd op spetterplezier, diepte en blubber. Nou deze staat nu in de categorie leuke zwemvijver want regenplas kan ik het niet meer noemen. 
Toen we thuis kwamen heeft Essebes me heerlijk ingepakt in een badlaken en drooggewreven, daarom hou ik zo van deze bijbaan.

Nu ga ik nog even met Bep chillen, fijne avond schoonheid,XXX

Een regenplaskus uit Ingen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten