CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 11 oktober 2012

Dag 27 Knuffelbull


Hallo sweet<3!

Ik was totally toto gisteren Bjorn, echt.. Op weg naar huis lag ik al te snurken volgens Vrouwtje. Wel een heel elegant ladylike snurkje, natuurlijk!

Hoe vind je m'n bordje? Heb ik gekregen van de buurtjes, zo lief.. Ben het er uiteraard helemaal mee eens! Helaas hadden de buurtjes heel slecht nieuws gisteren. We waren er al een beetje bang voor, door wat berichtjes op Vrouwtje's FB. En ja dus.... We zijn er gisteren meteen naartoe geweest, ikke in mijn hoedanigheid als knuffelbull natuurlijk. Vonden ze fijn. En wij ook. Want ja, wat valt er nog te blaffen?

Vrouwtje & ik gaan nog een lichtje bij jullie bestellen, voor de buurtjes. Want een beetje licht in de duisternis, dat kunnen ze wel gebruiken. We hebben het ontwerp al uitgedokterd, alleen nog ff de centjes overmaken en dan komt de bestelling eraan!

Ik ga weer knorren, lekker dromen over een vijgenboom en een hele knappe vijgenkweker...

xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten