CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 oktober 2012

Dag 34, Toeval?


Lieve jij

Je blafte het al, maar met de post weet je het maar nooit maaar......ja hoor een envelop aan casanova Bjorn, yeah dat ben ik!
Heb de post mooi opengemaakt in mijn koets wilde geen pottenkijkers. Niet te weten dat Essebes gelijk met Frits in de aanslag voor mijn ingang stond.
Liefffffff! Maar toeval bestaat niet roept Essebes altijd, het valt je toe. Klopt want gisteren was ze met de herdenkingslichtjes bezig en was ze op zoek naar iets van een gieter voor iemand. Maar ze had niks in die stapel meuk. En nu.....stuur jij hem!
Maar nog meer toeval want......dezelfde stickers zitten op mijn troostdoosje van tante Lenny en ome Remco, kijk maar!



En dan nog een 3e keer toeval, scheepsrecht dus want.....ook voor Bep zat er liefdespost in dezelfde brievenbus kijk maar hier.
Wat een leuke het-valt-je-toe-dag!

Oja van de stickers vindt ik ook het slakje het leukste en Essebes de roze laarsjes. En laat idd maar snel kaarten drukken met jouw op een rood kleedje. Dan koop ik ze allemaal op en ga er mijn bedstee mee behangen!

Liefs ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten