CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 10 oktober 2012

Dag 26, Spannende Pan


Lieve kokkin,

Hoe was het vandaag bij tante Anita? Ben je nu toto?
Nou ik wel hoor woensdag is hier altijd stuiterballendag...Eerst ben ik dan opzichter in de werkplaats, dan de bijrijder van Essebes om een tuinder van school te halen en dan......is het altijd feest die woensdagmiddag. De gekste dingen doen we dan.

Vandaag deze spannende pan....eerst ging de pan op de houtkachel, toen de AGA in en kon het geurtje niet thuisbrengen. Daarna ging er iets donkerbruins uit de pan in weer een schenkkan met een doek ertussen??? En daarna in potjes maar het was niet om te eten,,,,huh????

Nee gingen ze er mee schrijven. Zoiets noemen ze inkt Bjorn zei Essebes. Jammer het rook namelijk best erg lekker!

Mijn lievelingseten hmmmmmm als ik echt moet kiezen poeh....dan worden het verse vijgen zo van de boom.
En wat ik later wil worden? Vijgen-kweker natuurlijk.

Nou lieve Anne ik kruip even de bedstee in...

Liefs van je toekomstige Vijgenkweker

1 opmerking:

  1. Lieve Bjorn, even een berichtje van Anne's Vrouwtje: Anne is 100% toto, in het zwart/witje lag ze al te knorren! En nu ook, heel hard... Ze is vast van jou aan het dromen! Truste alvast lieverd, sweet dreams. x

    BeantwoordenVerwijderen