CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 21 oktober 2012

Dag 37 Herfstweekend

Hallo lieve tuinman van me,

wat een heerlijk weekend hebben wij gehad, zeg! Jullie ook, hopen we. In ons parkje hebben we ook boel naaktslakken. Vrouwtje vindt ze niet zo tof, ze vindt dat ze op drollen lijken, jukkie. Wel heel grappig, de drollen pardon, de slakken deden een keer een lach van de dag! En we hebben ook een keer een rokende slak gezien, die zat op een peuk!

Vanmorgen waren we weer in ons parkje, Vrouwtje wilde foto's maken van deze paddenstoelen. Geen idee wat ze met die paddenstoelen moet. Ik ben veel interessanter, toch? Ben dus maar een paar keer door het beeld gelopen, toen snapte ze het ook. 


Zooo... Even een portretfoto voor het bullenalbum. :)


Vanmiddag zijn we helemaal naar Duitsland geweest! Daar was ik nog nooit geweest, dus daar was ik wel benieuwd naar. Vrouwtje heeft iets heel lekkers gedronken, met slagroom! Daar had ik graag een likkie of twee van gehad, maar dat ging helaas niet door. Daarna hebben we een Duits wandelingetje gemaakt. Ik ben weer flink geknuft, heb Duitse Duften geroken en had nog even ruzie met twee Bratwursten op pootjes. Zo, die waren fel! Mooi dat ik m'n tandjes heb laten zien, ik leek wel een ridgeback, lekker puh!


Vrouwtje nog geholpen met een leuke Down Under! En nu ga ik lekker knorren, daar ben ik wel aan toe.

Ein Kusschen von deiner Anne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten