CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 1 november 2012

Dag 48, Hip


Hé Lief

Wormenpilletjes of niet voor mij ruik je altijd naar roosjes en viooltjes!
En over roosjes gesproken......ik hoorde vanmorgen dat Essebes 10 november naar Hippe Hond gaat in Eindhoven.
Wooooow ken je dat? Dat was de lievelingswinkel van omi Roos, de bullendame die hier haar laatste jaartjes heeft doorgebracht.
Die hippe trui die ik nu aan heb was ook van omi Roos. Zij kon zich zelf niet meer warm houden dus ze had een hele hippe garderobe.
Ik was onder mijn oksel aan het krabben en schijnbaar vond Essebes dat niet goed dus hoppa de hoodie aan. Ieuw  je zult maar jeuk hebben!

Maar ik dwaal af, Essebes gaat naar Hippe Hond om een nieuw tuig te halen voor Bep. Nou dat zal wel weer een mooie gaan worden haha. Zal zo eens vragen wat Bep haar lievelingskleur is anders wordt het rood met rooze en bloemen denk ik, Essebes kennende.
En baasje Berry riep al, portemonnee thuis! Tssss die snapt het geloof ik echt niet haha. Ik geef Essebes wel wat zakgeld mee want misschien hebben ze daar wel een mooie zuidwester voor mij. Als die regendruppels op mijn hoofd, mijn hele kapsel raakt in de war.
Jij nog wat nodig??

Oh het is droog ik ga even de lavendel bemesten, fijne avond en laat je niet nat regenen. Daar krijg je loopneuzen van.

Je hippe Bjorn

1 opmerking:

  1. hihihi ik lees niet elke dag jullie in love blog maar als ik ze lees toveren ze elke keer een lach op m,n gezicht dank je wel Bjorn en Anne xx

    BeantwoordenVerwijderen