CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 2 november 2012

Dag 49 Slaap!

Lieve Bjorn,

wat ben je toch stoer in dat zachte roze, lief....

Wat een raar weer vandaag, zeg. Tussen de middag hebben we lekker in het parkje gewandeld, in het zonnetje. We kwamen Zena, de ridgeback van de overburen nog tegen. Das heel grappig, ze vindt me eng! Dus pest ik haar altijd een beetje. Ik heb ook nog lekker even met de overbuurvrouw geknuft. En nu regent het weer. Nix aan! Dan hoef ik niet naar buiten, hoor, brr... Ik heb wel een hele mooi rooje winter&regenjas, maar als het niet hoeft.. Nee, dank U.

Hoe is het je jeuk? Ik heb er ook meer last van dan anders. Met m'n droge oogje gaat het ook niet zo goed, het is wat troebel. Binnenkort toch maar ff checken met onze DA. Ik vind het prima om in de mand te liggen, maar in de lappenmand? Minder!

Heb je al op de site van Hippe Hond gekeken? Wij hebben meteen gespiekt, en er staan allemaal Fransjes op! Hartstikke leuk natuurlijk, alleen de allerleukste ontbreekt nog. ;) Het leek Vrouwtje ook wel een idee om mij in te schrijven bij een castingbureau. Dan kan ik op tv komen of in de Linda! Maar het was best wel veel gedoe en met mijn prutoogje wordt dat wat lastig. Ach ja, ik ben ook al heel blij met ons blog. Anyway... Wat zei Bep over haar tuig, wat wil ze? Fuchsiaroze/rood leek ons wel iets voor Miss Bep. Met bloemetjes en bijpassende laarsjes! Essebes kan de porto best thuislaten, als ze de kaart maar wel meeneemt, ratsj! Krijgen we dan een modeshow? Zou wel leuk zijn om jullie op de katwalk te zien!

Ik snurk weer verder liever, tot blafs!
X Je Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten