CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 november 2012

Dag 62, Idee


Lief beschermengeltje

Super stoer zeg dat jij Bikkel zo hebt beschermd, ben giga trots op je.

Ik heb nog even een nachtje na gedacht over het muiltjes-probleem voor Sinterklaasje. Want inderdaad al die kusjes passen niet in Essebes haar miniatuurschoentjes. Die van Berry zijn ook niet al te groot.
Ben dus even in de badkuip gekropen maar das nou een mooi formaat!
Dus ik ga zaterdag even wat stro bij de knorre-zusjes lenen en een wortel bij de ezeldames en dan nog even liedjes in studeren: sinterklaas lief schatje, gooi wat in mijn badje, geef wat aan mijn baasje dank-u-sinterklaaaaaaaasje!

Maar u lieve Anne ik denk ook dat jouw rode pantoffeltjes net 1 maatje te klein zijn voor het cadeautje 1 maatje maar hoor.....

Je lieve Badman

1 opmerking:

  1. Dat moet dan wel een heel groot kado worden.....volle badkuip ;-)

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen