CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 14 november 2012

Dag 61 Sinterklaasje nommenommenomme...


Hallo allerliefste Bjorn-Beer,

Wij hebben een oplossing gevonden voor het laarsprobleem! Want stel nou dat je toch nog iets bedenkt voor de Sint, dan kun natuurlijk de laarzen van je Berrybaasje gebruiken! Vindtie vast niet erg. Niet die van Essebes pakken, daar heb je nix aan, die zijn veel te klein. Hoe vind je mijn sloffies? Die zijn van Vrouwtje geweest toen ze nog een pup was. Ze zijn wel erg klein, dus ik ga er nog een paartje bij zoeken. Ik heb tenslotte vier pootjes.

Tante Greetje zit nog in de lappenmand, dus ik ben vandaag weer daar geweest. Anders verveelt ze zich maar, hè? Gisteren stond Vrouwtje nog ff te kletsen met de Buuf & Bikkel. Bikkel is een hele hele grote hond, ik pas er wel vijf keer in! Hij is heel lief, het sulletje van de straat eigenlijk. Er kwam een andere hond aan met wie Bikkel niet zo goed overweg kan. Toen ben ik recht voor Bikkel gaan staan en ben ik heel hard gaan blaffen! Mooi dat die ander met een hele grote boog om ons heen liep!

Nu ga ik lekker tegen het Vrouwtje aan liggen knorren, fijn.....

Veel liefs mon amour!
Je Anne

O ja, weet je wat ik aan de Sint ga vragen? Kusjes van jou, heel veel kusjes........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten