CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 18 november 2012

Dag 65 Portret



Hallo knappe kanjer van me!

Wat heb je een leuk broertje gekregen! Wat een schatje en wat bijzonder dat hij vogeltjes in de buik heeft. Van vlindertjes had ik wel eens gehoord, maar vogeltjes... Je zult toch maar in een bullenbuik mogen wonen als vogel, dan ben je vast heel blij!

Hoe vind je het portret van Vrouwtje & moi? Heeft Omaatje gemaakt. Ik sta er niet heel knap op, ik was zo moe... We hadden eerst getraind, daarna zijn we naar Omaatje gegaan. Omaatje was alleen nog niet thuis, dus hebben we eerst het zwart-witje gewassen in de wasstraat. Was best eng! Daarna hebben Vrouwtje & Omaatje pannenkoeken gegeten, die roken lekker... Je raadt het al, ik heb nix gekregen, heel flauw.

Omaatje woont vlak bij het huis en als we daar zijn, gaan we meestal wel een rondje maken. Ik weet al heel goed de weg daar! We hebben allerlei leuke twee- en viervoeters gezien en ik heb nog even geknuft met een paar hele aardige mensen. En die hadden lekkere bammetjes bij zich... Had ik best gelust, maar het mocht alweer niet van het Vrouwtje. Zucht. Voor straf deed ik net alsof ik bij die mensen wilde blijven, maar daar trapte Vrouwtje niet in. Toch jammer.

En daarna is deze foto gemaakt, dus je snapt wel waarom ik een beetje uitgeblust kijk. Thuis heb ik me heerlijk op de bank gevleid en heb ik uitgebreid geknord. Vrouwtje gaat zo de velgen van het zwart-witje nog een keer poetsen, want dat moet voordat de bandjes gewisseld worden. Ik knor nog even door, want daarna gaan we naar de buurtjes voor een knuffelsessie, fijn!

Hele fijne zondag nog mi amor, doen jullie ook rustig aan?

Dikke knuf van je Anne. x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten