CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 30 november 2012

Dag 74, Waarheid


Lieve nummero uno

Zooo heeej jullie kregen leuke pos van tante Jannie. Maar ik kreeg gisteren ook super leuke pos! Uit Grave jaja van jou mijn lieve Anne.
Wat een lief bordje en helemaal de waarheid!
Zusje Pip wilde er ook bij op de foto ze denkt vast dat ze ook een Dog is haha dan had ze haar column ook in de Me and My Dog moeten plaatsen, ze staat nu te pronken in de Me and My Cat. En ik.......ik ben zo trots op Pip en ook op het droevige verhaal wat Essebes over mijn allerliefste zusje Britt heeft geschreven.

Ik doe zo mijn pietenpak weer even aan want Essebes moet nog verder met haar surprise die is eindelijk droog hahaaa jippiejajeee
Dan nog even een gedicht uit onze mouwen laten wapperen en nog wat inpakken hier en daar...
Maar we schenken eerst een druivensapje in op Pip, Britt en op jou mijn lieve nummero uno.

Dikke kus, X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten