CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 13 november 2012

Dag 60, Dutje


Lieve Sinter-Anne

Daar vraag je me wat.....of ik zaterdag mijn laars al ga zetten.....Help ik heb geen laars en ook geen schoen.
Ojeeee waar moet Piet dan de cadeautjes in doen?
Nou ja al slapende tussen mijn vriendjes tafelpoot en stoelpoot in, bedacht ik me dat ik alles eigenlijk al heb!
Pffff schoen, slipper en laars-probleem dus opgelost!

Wij zijn net nog even bij de Rijn geweest, het schemerde al nou en dan is het daar echt tof! Lekker stil en nog mooier. De ganzen sliepen al bijna en dat zijn er dan wel meer dan 100! Dus vlogen ze niet weg, hoe cool is dat.

Ik duik zo de Bepstee weer in want morgen hebben we alweer een hele drukke dag op de Tuinderij en is Sterre er ook weer. Dus dat wordt savonds weer een sprintje trekken naar achteren saampjes.

Ps cool zeg zo'n PenPosVriend uit het stars & stripes land. Is hij ook blij dat meneer Obama heeft gewonnen??

Knuff van je KnuffelBeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten