CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 27 november 2012

Dag 71 Pakje

Hallo lief pakje van me!

Vrouwtje hebben meteen over het schoentjesvraagstuk gebraind en we hebben een oplossing! Ik houd mijn schoentjes, want die zijn maatje P (petite), dus die passsen jou niet. Jij mag de schoentjes van het Vrouwtje hebben. Die zijn misschien een beetje te groot, maar dan hebben we nog rode sokjes in de aanbieding. Dan heb je leuke kniekousjes! Wat vind je daarvan? En het Vrouwtje koopt dan gewoon nieuwe schoentjes voor zichzelf. :)

O ja en die zak... Nix ervan! Leuk idee van jouw lol-Pietje, maar daar komt nix van in. Een Lady & haar Luffer gaan in stijl op reis. Wat denk je ervan om met de Sint op de boot naar Spanje te gaan? Gaan we lekker loungen op van die leuke dekstoelen. En als we dan een keer blaffen, dan komt de massage-Piet. Twee keer blaffen en een lekker hapje komt eraan. Enzovoort!

Je vraagt je misschien af waarom ik zo lig te knorren op mijn post-kussen. Ik ben aan het dromen over een Pakje. Over jou natuurlijk en een ander pakje. Meer mag ik niet verklappen van de Sint!

Sweet dreams my dear...
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten