CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 6 november 2012

Dag 53 Schoonmaakdienst


Hallo lieve Yogi-Bull,

we hebben even gespiekt op het bullenblog van Essebes, wat leuk dat je ook aan yoga doet! :)

Ik ben de dag ook weer goed begonnen, Vrouwtje had heerlijke bammetjes gesmeerd en brokjes ingepakt. Bammetjes voor Vrouwtje, brokje voor Anne. Alleen... toen ze me bij tante Greetje afzette, pakte ze per ongeluk de bammetjes. Boterhamzakje zat niet dicht en toen lagen de overheerlijke bammetjes op de grond. Uiteraard ben ik meteen begonnen met opruimen, zo ben ik ook wel weer. Toen ik klaar was met opruimen, glom de vloer weer als een zonnetje! Ja, met mij kun je overal komen.

We zijn zwaar onder de indruk van Bep's taille, mooi hoor! Bootcamp Bep, hartstikke stoer. Heeho Captain Bep.... Misschien is een commando-outfitje ook wel wat. :)

Ik ga weer snurken, bjoetiesliep he? ;)
Veel liefs! Je Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten