CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 29 november 2012

Dag 73 Medaille


Hola mi amor!

Wat een prachtige foto was dat gisteren! Het leek wel of Bep en jij naar Santiago aan het wandelen waren.

En wat geweldig dat iedereen de verhalen over je lieve zusjes vanaf deze week kan lezen. Heel bijzonder. Ja, als Britt nou nog maar bij je kon zijn, hè? Gelukkig heeft ze een prachtig leven gehad bij jou en de rest van de familie... Hoewel het nooit lang is genoeg, hè? Maar weet je wel dat je zelf ook een heel bijzondere bull bent? Want je hebt gewoon je eigen blog! Ik bedoel maar!

Je zult je wel afvragen wat ik allemaal bij me heb liggen. Dat is de pos die we van Tante Jannie gekregen hebben. Hartstikke leuk! Tante Jannie is hoteldebotel van Parijs (logisch) en Vrouwtje had haar wat Parijse papiertjes gestuurd. Samen met wat andere leukigheidjes. En als bedankje hebben we dit allemaal gekregen, zo lief! Tante Jannie is hartstikke crea, ze maakt haar eigen kaarten, boekjes en het uiltje is ook zelf gemaakt, knap joh! En... ik heb een medaille gekregen. Omdat ik zo'n knapperd ben. Ik ben een echte nummer.... Een! Ik vind het zo'n lief compliment! Ik ga 'm ook echt dragen, de medaille past precies bij m'n rode pumpsjes!

Ik duik de bedstee weer in, tot snel lief!
zz & xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten