CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 12 november 2012

Dag 59 Pen Pal

Hallo knapperd van me!

Lag ik hier zomaar weer in bullenzwijm, wat een prachtige foto van je gisteren. Nomnom!

Wist je dat ik een Amerikaanse penpal heb? Hij heet Taco en Vrouwtje stuurt wel eens pos naar zijn Vrouwtje. En nu vond ik het zo zielig dat hij dan geen post kreeg, dat ik in de pen geklommen ben. Poszegels zelf gelikt, stempeltje erop en kaartje is en voyage naar de US of A! Ben wel benieuwd of hij Vrouwtjes hanenpoten kan lezen...

Wat een dag was het gisteren, he? Ik heb ook boel genoten! Vrouwtje & ik hebben lekker samen gechilld, zijn we heel goed in! We hadden vooral zin om heel weinig te doen, was fijn. 's Middags hebben we nog een wandelingetje gemaakt in ons welbekende parkje, samen met tante Norma. Was wel grappig, tante Norma woont op een steenworpafstand (okay, je moet wel ver kunnen gooien, maar toch) en ze was nog nooit in ons parkje geweest! Dat heb ik natuurlijk even geshowd, dat snap je. Ze heeft me ook heel fijn geknuft....

Sinterklaasje bonne bonne, gooi wat in m'n lege lege tonne! Zaterdag komtie al, ben nog ff de liedjes aan het oefenen. Wat goed dat jij gaat dichten! Ik denk dat ik Vrouwtje daar maar eens lief voor ga aankijken. Sinter-Anne was aan het denken, wat ze haar allerliefste Bjorn-Beer zou schenken.. Hmm... Ga jij zaterdag al meteen je laars zetten?

Ik ga nog wat inspiratie opdoen op het net, fijne avond mon amour!
xx Je Anne

PS Met m'n buikje gaat het goed, lief dat je er naar vraagt. Ik heb gewoon goed gepoept, Vrouwtje stond er bijna bovenop, zag er goed uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten