CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 10 november 2012

Dag 57 Cupcakes enzo

Hallo lieverd,

wat sta je knap op je stempel! Wij vinden 'm prachtig en idd, hij is ook heel praktisch. Doet U mij maar een zak kluifjes, momentje, stempel erop, Essebes komt volgende week betalen! En pakt U dat kussen ook maar in. Komt goed!

Poepoe, wij hebben een middag achter de rug..... We waren bij tante Krista en de jongens om gezellig cupcakes te bakken. Ik zat zoals gebruikelijk in de opruimploeg, helemaal goed. Toen viel er een petieterig stukje chocofondant op de grond, dat had ik natuurlijk ook keurig opgeruimd. Vond het Vrouwtje niet goed, dus dat moest eruit. Kwam er toch een stuk spons mee! Daar raakte het Vrouwtje meteen van over de waps, huppekee de weekendDA gebeld.

De spons kan er al een hele tijd inzitten, het is mogelijk dat ik die eerder heb gegeten en dat die in m'n maag is blijven hangen. Vrouwtje weet niet wanneer ik dit verorberd heb, we hadden net van te voren een wandeling gemaakt. Dat zou kunnen. Bij ons in het parkje loop ik altijd los, daar zou het ook kunnen zijn gebeurd. Vrouwtje is geen spons kwijt en tante Krista ook niet. Dus ja.. We weten het niet.

Je kunt met een buisje in m'n bekkie en dan verder naar binnen kijken of er nog meer spons in m'n maag zit, dan moet ik volledig onder narcose. Dat leek de DA niet nodig, vooral omdat ik m'n gebruikelijke gezellige & alerte ik ben. Vrouwtje is wel erg geschrokken, ik heb haar dan ook moeten beloven dat ik dit niet meer doe. Dat heb ik natuurlijk meteen gedaan! Nu duik ik m'n bedstee in, ben wel een beetje moe van de spanningen...

O ja, en de cupcakes zijn ook nog mislukt!

Veel liefs van je Anne Bakgraag, xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten