CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 5 november 2012

Dag 52, Frisse Neus


Ha lief kikkertje

Wat mijn ochtendritueel is? Eerst even een frisse neus neus halen en de beukjes water geven. Dan weer lekker in de bedstee wachten tot Essebes naar beneden komt. Dan uitgebreid knuffelen. En als Essebes klaar is met douchen en een citroentje drinken dan gaan Bep en ik samen een frisse neus halen met Essebes en alle buitendiertjes verzorgen.
Vanmorgen was het heerlijk, lekker fris en een zonnetje!

Had ook goed geslapen deze nacht gelukkig geen ongemakjes en jeukies.

En zie je op deze ochtendfoto ook dat Bep al een mooie taille krijgt?! Goed heh mijn pleegzus gaat hartstikke goed ze is volgens mij ook echt happy bij ons.

Nus schijnt het zonnetje alweer en is het weer droog dus ik loop nog even een ronde mee, de buitendiertjes aan het diner zetten.

Gezellige avond liefje,X

Een frisse lebber van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten