CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 11 november 2012

Dag 58, Jippie


Lieve Anne Bakgraag

Mai o mai je mag ons nooit meer zo laten schrikken hoor met die Sponge-Bob! Ook Essebes moest van schrik aan de druivensap en ik een xtra knuffel. Gelukkig is het goed afgelopen of heb je vandaag nog buikpijn?

Nou ik heb vandaag een JIPPIE dag, wat een heerlijk buitenweer! We konden zelfs ons zondagse bakkie leut op het pipjesterras doen, Pip, Essebes en ik. Nou daar word ik dus echt blij van zoals je ziet. Ik heb Essebes haar sjaal om want stel je voor dat ik een kou vat hihi.
Net zijn we nog naar de Rijn geweest, Bep in haar übercooooole roze tuig! Ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik ook zo'n lichtgewicht tuig wil en......Essebes heeft m al besteld, had niet eens mijn nieuwe stempel nodig haha.

Ook heeft Essebes mijn opdracht gisteren bij HippeHond heeeeel goed uitgevoerd. Kan niet anders zeggen dat ik haar vaker op pad kan sturen voor een boodschap/taak.
Kan er helaas nog niks over vertellen want ik moet nog even met rijmpiet aan de slag....

Nou lieve Anne Bakgraag misschien kunnen jullie de volgende keer met tante Krista lekkere hondenkoekjes bakken die mislukken nooit!

Liefs van Bjorn-de-Buiten-Bull

Geen opmerkingen:

Een reactie posten