CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 3 november 2012

Dag 50, verpleegster


Lief dinnetje

Ai dus jij bent ook niet helemaal fit niet? Volgens mij hangen er jeukjes in de lucht denk je ook niet?
Gelukkig heb ik een privé verpleegster die mijn jeuk plekjes grondig schoonhoudt met haar roze poetslap.
Heerlijk vind ik dat, ik ga er ook echt voor staan.

Wat een guur weer niet? Net toen het droog werd zijn we ook gelijk met de multibull op pad gegaan. Helaas dachten meerdere hondenbezitters dat en ook nog eens hondenbezitters die geen verstand hebben. Maar gelukkig was baasje Berry mee die heeft even flink opgetreden toen een onstuimige hond heel dominant op mij af kwam terwijl ik netjes aan de riem liep.
We waren bewust op het nagel-pad gaan lopen omdat ik een bult tussen mijn tenen heb dus even niet op het honden-strand.....Deze honden liepen los, baasjes hadden geen riem mee....snap jij dat nou? 50 meter verderop is het honden-strand waar je los kan rennen????

Afijn ik ben weer uitgewaaid en heb lekker droog kunnen downloaden, heerlijk.

Nu ga ik baasje Berry even helpen in de buitenkamer waar het houtkacheltje brand. We gaan de mountainbike even oplappen want het is weer echt mountainbike weer...Essebes gaat aan de druivensap binnen bij de AGA.....daar schuif ik zo weer even aan.

Sportieve lebber van Bjorn

1 opmerking:

  1. wat handig je eigen zustertje in huis die je jeukjes met speciale Bep zalf verzorgt

    BeantwoordenVerwijderen