CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 november 2012

Dag 69 Laarsje zetten



Sinterklaasje bonnebonnebonne, gooi wat in mijn lege, lege tonne! Gooi wat in mijn laarsje, dank U Sinterklaaaaaaaaaasje!!

Lief postpietje van me, dit is toch wel mijn lieflingsliedje voor de Sint. Of anders misschien Sinterklaasje nommenommenomme, die vind ik ook erg leuk. Zie je dat ik je sjaal omheb? Al de hele dag, ben er zo blij mee! Hij is heerlijk warm en zacht, zo fijn... Dankjewel hoor, en ook voor het mooie gedicht, zo knap geblaft!

Wij hebben heel oldskool onze schoentjes gezet. Kan best een hoop in. Met een appeltje voor Amerigo en een mandarijntje voor de Sint. Goed voor de pitamientjes! Ik geloof dat we hiermee ook meteen een vraag van Bep beantwoord hebben.. ;)

Wat een woei vandaag he? Ik waaide bijna uit m'n vachtje. Maar wel lekker zo met al die blaadjes. Zometeen gaan we weer een rondje doen en meteen een opdracht van de Sint vervullen!

Fijne woeiiiiii! Warme knuf van je Anne. xx

4 opmerkingen:

  1. wel knap hoor dat je het liedje helemaal uit je hoofd kan Blaffen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo dus jij hebt al iets moois gehad van de SinterBjorn. Leuk hoor X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n sjaal zou Stuffie ook wel willen, ze is nu erg jaloers hoor ;-) Ze moet binnenkort maar eens haar poezenmuiltje zetten........je weet maar nooit !

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen