CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 27 februari 2013

Dag 163 Wellness

Grappig he Amor? Wij zijn en heel hip en helemaal retro! Helemaal hip met ons blog natuurlijk en ook helemaal retro, want we houden van snail mail en flessenpos. Wij zijn echt van alle markten thuis. Top!

Vrouwtje liet me je modderfoto op FB zien en we hebben een gat in de markt ontdekt! We gaan saampjes een wellnesscentre opzetten. Want natuurlijk zijn er boel tweebeners die als biggetjes in de modder willen rondrollen. Daar mogen ze dan voor betalen, kunnen we mooi boel carnibest en brokjes van kopen. Bep kan dan mooi de massages verzorgen, vind je ook niet? Die tweebeners moeten dan wel echt een kini aantrekken, want bloot, datkanechniehe? Dat mogen wij alleen. En misschien nog een poezelknuffelmuur of zoiets... Ik ben al begonnen met het business plan tiepen, zie je wel?

Omaatje is vandaag geweest, was heel gezellig. Ze helpt Vrouwtje af en toe met poetsen. Vind ik natuurlijk hartstikke leuk. Ik heb Omaatje ook geholpen, aanwijzen als ze een stukje overgeslagen had enzo. En natuurlijk heb ik haar gezelschap gehouden, vond ze heel fijn! Daarna ben ik ook nog tante Greetje geweest, was ook leuk. En nu ben ik wel toe aan een dut....

Ik ga dromen over onze plannen, au revoir mon Amour!
xx Je eigen Ondernemer-Anne



4 opmerkingen:

  1. ooo wat een mooie plannen!!!! maaarrrr ik doe niet mee! heb een hekel aan natte pootjes en modder... liever niet!! maar misschien een gat in de markt!??? veel suk6 ermee xSterre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oma sterre, misschien wil je de kassa beheren? Lijkt ons n mooie taak voor jou! :)

      Verwijderen
  2. owww anne je hebt het al helemaal uitgedokterd wat een mooi plan zeg...en van al die centjes heerlijke dingen voor jullie zelf kopen hihihi.....dat doe je goed

    prachtig sta je op de foto en wat fijn dat je weer zo goed hebt geholpen zeg....lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik moet even komen kijken, typ nu even niet veel, me hoofd laat het niet toe.
    Maar ik kan niet slapen zonder je te zien Anne ♥
    Je hebt een goed plan uitgedoktert liefie xxx

    BeantwoordenVerwijderen