CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 23 februari 2013

Dag 159 Training

Hola amor,

No pictures, please! Tjongejonge, wat ben ik moe.... Vrouwtje en ik hebben boel goed getraind vandaag. En dat nog wel in de kou.. Poepoe! Mooi dat ik m'n jas aanhad. Vrouwtje dacht eerst dat het wel zonder kon, mooi niet! Gelukkig dat ze snel in de gaten had dat ik het koud had, brr....

We hadden vandaag geen af, lig en bibberles, we zijn lekker het bos in gegaan. Was leuk, we konden lekker wandelen en af en toe een oefening. Het was de bedoeling dat de baasjes stil gingen staan en dat wij dan, zonder commando, zomaar op onze bips gingen zitten. Deed ik natuurlijk! Wow, de trainer was zwaar onder de indruk!

En het speuren ging ook keigoed. Vrouwtje had een heel moeilijk spoor neergelegd, door het spoor van twee anderen. Naja, eigenlijk zaten die twee op ons terrein, maar goed, we zijn niet territoriaal. Daarna mochten we nog een hele moeilijke doen, iemand anders liep met mijn ding (de handschoen van Vrouwtje!) en Vrouwtje met de bal van Foxy. Ik moest de handschoen zoeken en Foxy haar bal. Appeltje, eitje! Ben zo in een keer naar de handschoen gelopen. Goed he? Ik kan zo tweevoeters gaan redden, das misschien ook een leuke job opportunity.

En ik heb met een windhond gespeeld, nou, zo snel rennen die dus helemaal niet hè? Kon 'm makkelijk bijhouden. Kheb dr weer een aanbidder bij. O ja, en een van de trainers vindt me ook geweldig! M'n jasje zat niet helemaal goed, heeftie heel lief goed gedaan. Ik hoefde alleen maar even met m'n wimpers te knipperen en hij deed het al! Ik heb me als dank natuurlijk even aan z'n voeten gevleid, vondtie heel leuk. Dus je snapt wel waarom ik zo moe ben...

Hebben jullie vandaag weer geoefend voor de dijktotdijkmars? Ik vind het een supergoed idee, wij doen mee! Zeg maar tegen Essebes dat een keer per jaar niet zo erg is. De rest van het jaar is jullie plekje weer van jullie. Echt! Ik zag dat Sterre ook mee wil doen, gezellig! Knap hoor, elf kilometer in de pootjes. 

Ik knor weer verder, dag lieve marathonloper van me!
xx Je Speur-Bull



3 opmerkingen:

  1. Oww lieverd, jij laat ook bij iedereen zijn of haar ♥ sneller kloppen he....die wimpers van jou hihihi.
    Je hebt hard gewerkt vandaag zeg.Toppie.
    Dikke knuff van mij , en de groetjes ook aan het vrouwtje he.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo knappe dame..je hebt weer goed he best gedaan vandaag......en weer een paar harten veroverd hihi
    dusse jij gaat ook meedoen samen met je grote vriend bjorn met de dijk tot dijk mars

    we zullen er vast over lezen lief speur bull(etje)

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij wordt/ben jij een superversierster!!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen