CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 1 februari 2013

Dag 137 Training

Mijn allerliefste Prins (nog wel!),

wat een goed idee van jou om in training te gaan. Want idd, er zullen zo'n 32 miljoen ogen op ons gericht zijn op de 30e april. En dan wil je er toch op je allerbeste uitzien. Daarom ben ik vandaag ffies naar de DA geweest. Vrouwtje dacht dat ik nog last van mijn oortjes zou hebben, omdat ik haar af en toe niet hoor. Maar nee hoor, alles was brandschoon! Heel fijn, want met vieze oren kan ik me natuurlijk niet in Amsterdam vertonen. En stel je voor dat ik niet goed hoor wanneer ik de eed moet blaffen, dat kan echt niet hoor!

Hoe is het met Essebes dr koep? Heeft ze 'm al in Trix-stijl laten aanpassen? Staat vast goed! Vrouwtje is helemaal in dr nopjes met de Maria-schoentjes, alleen is ze niet zo gecharmeerd van dr vent... Typisch! Ik vind het goed als Maddy onze Nanny wordt en jij? Wel een beetje jammer dat er geen Frengelse bulletjes bij ons zullen komen... Dan gaan we maar adopteren, he?

Wil je wel met Bep afblaffen dat ze op de dag niet voorkruipt? Alles leuk en aardig enzo, maarre... Frenchies first! Ik ga weer lekker snurken, dat is mijn training!

Liefs van je Prinsesje! xxx A

2 opmerkingen:

  1. pies hier zowat in mijn broek ha ha ha.......wat een prachtige foto....en t vrouwtje maar denken dat je niet goed luistert he.......dat is natuurlijk al een beetje koninklijke alure

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voer mij ook maar af, gillen zeg!! super lieve foto!!
    Als je van koninklijke bloede bent, kun je ook niet op alles reageren he...dat is gewoon to much!
    Knufff Hester

    BeantwoordenVerwijderen