CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 3 februari 2013

Dag 139 Kriebel!

Lieve Bjorn-Lex,

hij is prachtig, je kroon! En wat staattie je goed, zooooooo koninklijk.... Ja hoor, tante Carin mag zeker de styling doen, ik ben voor. Waar ik ook nog aan moest denken, we moeten wel vervoer regelen voor onze hofhouding. Want dat past vast niet allemaal in de Multibull en het zwart-witje. Lijkt me ook wel gezellig, met z'n allen in een oeranje bus ofzo. Moeten we wel ervoor zorgen dat we ze voor de ceremonie goed uitlaten, want heb je gezien dat ze het bijna in de broek doen? Dat kunnen we dan niet hebben, hoor. O ja, Vrouwtje en Essebes moeten ook nog even afblaffen om te gaan sjoppen, want hun outfits moeten natuurlijk wel bij elkaar passen. Niet dat ze vloeken, he?? Tjongejonge, wat een geregel allemaal. Tis dat ik erg graag je Anne-Maxima wil zijn, maar anders....

Was ik je nog helemaal vergeten te blaffen: vrijdag waren we toch bij de DA? Ze heeft ook naar m'n vachtje gekeken en ondanks dat ik nog steeds kriebels heb, ziet het er goed uit. Mijn huidje is mooi heel en ik heb geen rare pigmentverkleuringen. Ik heb nu met Vrouwtje afgeblaft dat ik tot aan onze ceremonie alleen heel braaf mijn eigen brokjes eet, zodat ik dan op m'n aller-allerknapst ben. En die kriebels... Die heb ik natuurlijk van jou!!

Ook leuk: we kwamen uit de praktijk, hoor ik ineens m'n naam: he, dat is Anne! Tis natuurlijk eigenlijk Anne-Maxima, maar goed. Bleek dat het vrouwtje van Sep te zijn, een hond hier uit de buurt. Sep bromt altijd een beetje tegen me, maakt niet uit, ik vind hem toch wel leuk. Ze had me gezien, maar me in eerste instantie niet herkend. Dus had ze tegen haar medetweebener gezegd dat ik zo cute was. En toen bleek ik het te zijn, dubbel leuk! Toch maar goed dat we ons even omgedraaid hadden, we dachten eerst dat het een paparatsie was. Of dat ik weer een pootafdruk moest geven. Tis wat, altijd op je allercharmantst zijn...

Ik ga weer even rusten lieverd, fijne zondagavond!
xx Je A-M

1 opmerking:

  1. Lastig hoor om je altijd royal te moeten gedragen hihihhi.
    En dat Sep een beetje bromt tegen jou Anne Maxima denkt dat hij verliefd op je is....... ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen