CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 10 februari 2013

Dag 146, Einstein


Lieve Vlinder,


Zoals tante Maddy al schreef, het staat je vlindertastisch je carnavalsoutfit! Waanzinnig gewoon. En dank-je-wel voor de bril & snor-post nu kan ik deze dagen als Einstein door het leven. Wild eerst als een markies maar dit is veel beter.
Zal ome Walter eens laten weten wie hier de hoogleraar is.
En heb Essebes ook opnieuw leren rekenen ik heb gezegd dat 1 carnisbest worst + 1 carnibest worst 4 carnibest worsten zijn. ze geloofd alleen niet zo in deze Einstein theorie, jammer!

Hoeveel pruiken ik heb? Nou nog niet zoveel als Mirjam schoenen heeft hahaha. Maar je hebt er als model zijnde nooit genoeg heeej.

Ik was vandaag met mijn hoofd aan het schudden zoals een echte rockstar! Gaat Essebes dit weer filmen voor ome Walter pffffff. Ik blafte nog zo: huuuuu hoooo stopperdepop ik moet mijn bril nog op maar nee hoor pling filmpje weer klaar.

Verder een goede dag, lekker bij de Rijn geweest vanmorgen...Lekker zonnetje, sneeuw en hoog water! Mijn dag kan niet meer stuk.

Liefs Einstein

2 opmerkingen:

  1. Tis dat ie verkering heeft met Anne, maar andersssssssssss ............ haha

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha...beauty (Anne) and the brains...wat zie je er supergeleerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen