CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 11 februari 2013

Dag 147 Can Can

Ooooo Einstein, all this and brains too?? Amazing! Kun je voor mij ook eens uitrekenen hoeveel brokjes ik moet krijgen? Ik wist al dat Vrouwtje me veel te weinig geeft (iets met de lijn ofzo), maar als ik het bij jou zo lees, moet ik minstens twee keer zoveel krijgen als nu. Toch?

Hoe vind je m'n roze maandag-outfit? Vrouwtje zegt dat ik een flamingo ben, maar ik ben natuurlijk... rapapapa, rappapapa.... Een cancan danseres van de Moulin Rouge! Hop hop met de pootjes!

Maarre... Voor mij even geen hophop, ik ben best moe. Zaterdag flink wezen stappen als lief wolfje, gisteren de hele dijk overgesjouwd met Vrouwtje en vandaag weer. Vrouwtje had gisteren namelijk wel haar camera bij zich, maar de batterijen waren leeg! En het was zo mooi met de ganzen en het zonnetje dat we vandaag een tweede poging hebben gewaagd. Maar ja, vandaag nixnie zonnetje en het meeste van de sneeuw was ook foetsie. Maar het was wel leuk om een keer ergens anders te lopen!

Gisteren heb ik boel snurkie gedaan en vandaag weer. Vrouwtje was de hort op, dus ik heb haar niet echt gemist. Quality time voor Anne! En nu... knor ik weer verder.

Au revoir mon amour!
xx votre Anne


4 opmerkingen:

  1. Owww...ik cancan niet anders dan je supersnoezig vinden in je roze outfitje! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha maddy ☺...sluit me er helemaal bij aan je ziet er op een top als een cancan dame uit

    en wat lekker even he die quality time ..lekker snurkie doen vanavond

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oefffffff ik vind je very sweet in je roze cancan outfitje zeg.
    Je bent zalig een eind wezen wandelen, geniet nu maar lekker van je rust, en slaap lekker he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een Diva he moppie, kan niet stoppen met naar je fotootje te kijken, dikke kussssssssss Siron

    BeantwoordenVerwijderen